مهندسی مهندسی .

مهندسی

آموزش کتیا در اصفهان

آموزش کتیا در اصفهان


آموزش کتیا در اصفهان جایگزین بخشهای پویا (CATIA V5) یا بخش تجسم (CATIA / 3DEXPERIENCE)

دکمه 3DEXPERIENCE Platform

روش جایگزین برای دستیابی به اندازه گیری از طریق ابزار بخش بندی مبتنی بر قسمت ، ایجاد یک طرح موقعیتی بر روی طرح مشخص شده توسط کاربر است که شامل یک پیش بینی مقطع از هندسه (یا بدنه) مورد نیاز است.

قابلیت های اضافی

در  CATIA V5  ابزار Dynamic Sectioning بسیار مفید است ، اما به همان اندازه بسیار محدود کننده است. این قابلیت در 3DEXPERIENCE بسیار بهبود یافته   و اکنون نام "بخش تجسم" را به خود اختصاص داده است. کاربران می توانند بخشهایی را در میز کار / برنامه Part Design ایجاد کنند ، اما قادر به استخراج اندازه گیری از بخشهای خود نیستند.

آموزش کتیا در اصفهان


ویدئوی زیر نه تنها قابلیت های اضافی از ابزار V5 Dynamic Sectioning به ابزار 3DEXPERIENCE Visualization Sectioning را نشان می دهد ، بلکه چگونگی دستیابی به موارد فوق نیز مفید است. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید یا قادر به دسترسی به اطلاعات فوق نیستید ، لطفاً یک بلیط پشتیبانی برای ارائه تماس با TECHNIA با ذکر برنامه ، نسخه و سطح انتشار Dassault Systèmes که می خواهید اطلاعات آن را بدست آورید ، ارائه دهید.

آموزش کتیا در اصفهان

آموزش کتیا در اصفهان


جرم معادل ، جعلی یا لغو در CATIA V5

معادل جعلی یا لغو جرم در عکس catia v5

اگرچه ممکن است واضح نباشد ، اما اغلب می تواند دلیلی برای غلبه بر جرم پیش فرض یک قطعه در CATIA V5 وجود داشته باشد. به عنوان مثال یک تامین کننده قطعه فقط می تواند جرم و فاقد خواص مواد را برای شما فراهم کند. برای برآورد صحیح جرم BOM ، جرم صحیح یک قطعه مورد نیاز است. اگرچه واضح نیست ، اما توده یک قطعه در CATIA V5 می تواند "جعلی" ، "لغو" یا "معادل" شود.

 

شما میتوانید با کلیک بر اینجا اطلاعات بیشتری کسب کنید.

 Karizmastu.comمنبع:

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۱۶:۵۵ توسط:fahid موضوع: نظرات (0)