مهندسی مهندسی .

مهندسی

آموزش اتوکد در اصفهان

آموزش اتوکد در اصفهان


آموزش اتوکد در اصفهان مجموعه ابزار مکانیکی

همگام با زمان ، ما مجموعه ابزار مکانیکی را به روز کرده ایم تا از آخرین ویرایش های استاندارد جوشکاری ISO و JIS (که ISO 2553: 2019 ، ISO 4063: 2009 و JIS Z 3021: 2016 هستند) پشتیبانی کند. با اتوکد 2022 ، اکنون می توانید اسنادی را که در مجموعه ابزار مکانیکی ایجاد می کنید با استفاده از آخرین نسخه های استاندارد جوشکاری در اسناد موجود ، حاشیه نویسی کنید و همچنین از ویرایش های موجود در اسناد کاملاً جدید استفاده کنید. این به شما کمک می کند هنگام کار با کارآیی بیشتری کار کنید. برای اطمینان از سازگاری ، مجموعه ابزار مکانیکی به پشتیبانی مجدد از نسخه قدیمی ادامه می دهد تا اسنادی که در نسخه های قبلی ایجاد شده اند ، باز ، ویرایش و ذخیره شوند.

آموزش اتوکد در اصفهان


به روزرسانی های مجموعه ابزار مکانیکی اتوکد

مجموعه ابزار معماری

آماده باشید تا پروژه های معماری خود را با تقریباً 80 MVBlocks و منابع بلوکی که اخیراً به بسته های محتوای AutoCAD Architecture US Imperial و US Metric برای Design Center اضافه شده اند ، به سطح بعدی برسانید. محتوای اضافی مربوط به مبلمان ، تجهیزات ، پارکینگ ، سرویس غذا و موارد دیگر پیدا خواهید کرد. بعلاوه ، مطالب در نمایه متریک برای زبانهای غیر انگلیسی موجود است.

آموزش اتوکد در اصفهان


هیچ کس خطاها را دوست ندارد ، به همین دلیل ما با دستور جدید PURGEAECDATA توانایی پاکسازی داده های نامرئی معماری ، مهندسی و ساخت (AEC) را معرفی کرده ایم. با این کار می توانید نقاشی را در نسخه قبلی ذخیره کنید و در هنگام کار انعطاف پذیری بیشتری به شما نمی دهد.

 آموزش اتوکد در اصفهان

 

 

شما میتوانید با کلیک بر اینجا اطلاعات بیشتری کسب کنید.

 منبع: Karizmastu.com


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۲۴:۴۱ توسط:fahid موضوع: نظرات (0)